پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226429
آغاز سال تحصيلي چهارقلوهاي فارساني
تاریخ انتشار : 1395/07/03 14:47:25
نمایش : 2485
چهار قلو هاي فارساني هم با آغاز سال تحصيلي جديد وارد کلاس اول دبستان شدند اين چهار قلو که دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر هستند مورد استقبال مسئولين شهرستان قرار گرفتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با شروع سال تحصيلي جديد 19 هزار دانش آموز فارساني وارد سنگر علم و دانش شدند در بين اين دانش آموزان چهار قلوهاي نيز وجود داشت اين چهار قلو که دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر هستند مورد استقبال مسئولين شهرستان قرار گرفتند.

مدير  آموزش و پرورش شهرستان فارسان از حضور 19 هزار دانش آموز در 170 مدرسه در روز بازگشايي مدارس خبر داد.

داراب احمدي در خصوص بازگشايي مدارس افزود: شروع مهر و بازگشايي مدارس، شروع رويشي دوباره و شروع شگفتن علم و ايمان و دانايي است که امروز شاهد آن هستيم.

وي تصريح کرد: اميدواريم که در سال تحصيلي جديد که با شعار  مدرسه شاداب، الفباي توسعه نامگزاري شده است با اکسير دانايي و توانايي مرزهاي جديد علم و دانش و پژوهش را درنورديم و با پيوند علم و ايمان، قله هاي رفيع بهروزي و پيروزي و کاميابي را فتح نماييم و با گام هاي مصمم و استوار، ايران جاويدان را سرافراز و سربلند سازيم.

وي در پايان گفت: اينجانب در سالي که مزين به سال  اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل  است ، آغاز سال تحصيلي 96-1395 را به همه دانش آموزان عزيز، فرهنگيان فرهيخته و اولياي گرامي صميمانه تبريک و تهنيت مي گويم و از خداوند منان سال تحصيلي پرخير و برکت را براي همگان مسئلت دارم.

                             
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html